Aktualności zobacz archiwum

OSTATNIE W 2015 r. ZARYBIENIE

Aktualności | 2015-11-16 | Publikujący: Koło PZW Zagłębocze

Zarybianie jeziora Zagłębocze w 2015 r. zakończone. Ostatnie dojechały szczupaki - 200 kg... więcej

Fotorelacja z zakończenia sezonu letniego-2015

Aktualności | 2015-11-12 | Publikujący: Koło PZW Uściwierz

W zawodach rozegranych 24.10.2015r. startowało 15 zawodników i przy bardzo biernej postawie ryb, ale za to w miłej atmosferze zakończyliśmy letni sezon wędkarski na jeziorze "Usciwierz". Gwoli ścisłości zawody wygrał Dawid Grzegorz wynikiem 1310pkt. Drugi był kol. Nowosadzki Ryszard z wynikiem 710pkt. I tyle.... więcej

„Drapieżnik Jesieni”, czyli polowanie na szczupaki

Aktualności | 2015-11-12 | Publikujący: Koło PZW Lublin Miasto

8 listopad godz. 6:00 na terenie stanicy Krzczeń, spowitej jeszcze nocnymi ciemnościami gwar i krzątanina. Wita nas Prezes koła, który przyjmuje zapisy od przybyłych zawodników. Na liście 20 spinningistów: wielu doświadczonych weteranów, jak i nowicjusze zaczynający swoją przygodę z wędkarstwem. W pośpiechu szykujemy przygotowane przez koło łodzie i potrzebny sprzęt. Krótka odprawa i wypływamy na spowite poranną mgłą jezioro. Jedni wybierają płytsze rejony rozległych trzcinowisk, inni atakują przynętami głębszą wodę. W ruch idzie ...... więcej

Edward Kosiewski nowym Prezesem ZO PZW w Lublinie

Aktualności | 2015-11-09 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

W dniu 7 listopada w sali konferencyjnej ZO PZW w Lublinie przy ul Nałkowskich 105, odbył się Nadzwyczajny Okręgowy Zjazd Delegatów. Nadzwyczajny Zjazd został zwołany uchwałą Zarządu Okręgu w celu wyboru nowego Prezesa, po tym jak dotychczasowy Prezes Zbigniew Sadowski zrezygnował z zajmowanej funkcji. Gościem Zjazdu był Prezes Zarządu Głównego PZW Dionizy Ziemiecki. Na 90 uprawnionych delegatów do siedziby Zarządu Okręgu przybyło ich 74. W wyniku przeprowadzonych wyborów nowym Prezesem Zarządu Okręgu PZW w Lublinie zastał Edward Kosiewski. W ...... więcej

Integracja okoniowa

Aktualności | 2015-11-05 | Publikujący: Koło PZW Lublin Haczyk

Klub KSM Fenix Lublin oraz Zarząd Koła PZW Lublin Haczyk w najbliższą sobotą tj. 07.11.2015 r. zapraszają swoich członków oraz sympatyków klubu / koła na zakończenie sezonu spinningowego pod nazwą Integracja Okoniowa. Podczas spotkania przewidziane są mini zawody polegające tylko i wyłącznie na łowieniu okoni oraz ognisko z opowieściami o taaaakich rybach. Spotykamy się o godzinie 6.15 pod kościołem w miejscowości Baranów, a stamtąd wyruszymy na oddalone o parę kilometrów starorzecze. Zapewniamy nagrodę dla zwycięzcy zawodów ...... więcej

ZAKOŃCZENIE SEZONU 2015 r.

Aktualności | 2015-11-04 | Publikujący: Koło PZW Chodel

FOTORELACJA ... więcej

Spinningowe GPX i eliminacje do GPX Okręgu Lubelskiego 2015 - podsumowanie

Aktualności | 2015-11-03 | Publikujący: Koło PZW Lublin Haczyk

Po raz czwarty od wprowadzenia zawodów na żywej rybie dobiegł końca cykl zawodów Grand Prix (I liga) i Eliminacji do Grand Prix (II liga) w dyscyplinie spinningowej organizowanych przez kluby naszego województwa. Po raz kolejny pokazaliśmy, że aby rywalizować sportowo można porozumieć się na najniższym szczeblu i zorganizować zawody, w których regularnie przez sezon od maja do października wzięło udział blisko 100 zawodników. Łowiliśmy na Wieprzu, Bugu, Wiśle i Zalewie Zemborzyckim, pomimo deszczu, słoty, niskich temperatur jak i upału. ...... więcej

Uwaga - ZAKAZ WEDKOWANIA

Aktualności | 2015-11-03 | Publikujący: Koło PZW Bełżyce

OD 03.11.2015r obowiązuje całkowity zakaz wędkowania na zbiorniku wodnym w Bełżycach, do odwołania.... więcej

Świdnickie dorsze II

Aktualności | 2015-10-30 | Publikujący: Koło PZW Świdnik Miasto

Tylko i aż pół roku minęło od naszego ostatniego wyjazdu na bałtyckie dorsze. Zew morza nie pozwolił nam dłużej usiedzieć w domowych pieleszach i jedziemy po morską przygodę. Bogatsi o doświadczenia z poprzedniej wyprawy, wyekwipowani w dobry mocny sprzęt wyruszamy w piątek rano. Mamy umówione 2 rejsy w sobotę i w niedzielę na różnych kutrach.Prgnozy pogody pomyślne. Start busa o godzinie dziewiątej o godzinie dziewiątej trzydzieści telefon i grom z jasnego nieba, szyper, z którym mamy płynąć w sobotę oznajmia nam, że nie płynie, a na ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Komentowane wiadomości

Kalendarz imprez

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

W dniu 14 grudnia 2009 roku naszą stronę na portalu odwiedziło 120 tys, wędkarzy internautów, co daje nam średnio 30 tys. na rok. Jak oceniasz dotychczasową wizualizację tej strony
Strona ciekawa, obrazująca życie kół w całym Okręgu
Strona powinna dotyczyć tylko działalności Zarządu Okręgu
Wszystko mi jedno, aby ryby brały