Aktualności zobacz archiwum

Istotne decyzje Walnego Zgromadzenia

Aktualności | 2016-11-30 | Publikujący: Koło PZW Lublin Miasto

W dniu 20 listopada 2016 r odbyło się Walne Zgromadzenie Sprawozdawczo-Wyborcze Członków Koła Lublin-Miasto. Zebranie to rozpoczęło się w II terminie przy obecności 74 członków koła. Sprawozdania z działalności złożył Zarząd koła, Komisja Rewizyjna, Sąd Koleżeński oraz Komendant grupy SSR. Zebrani zatwierdzili projekt Preliminarza budżetowego na 2017 i Plan imprez sportowych na 2017 rok (dostępny już na stronie -http://www.pzw.org.pl/miastolublin/cms/21225/plan_imprez_sportowych_2017. Walne zgromadzenie dokonało wyboru Władz i Organów koła na ...... więcej

Zebranie Sprawozdawczo wyborcze za nami

Aktualności | 2016-11-29 | Publikujący: Koło PZW Łuków Miasto

W dniu 20.11.2016 r w Sali ZGL odbyło sie zebranie Sprawozdawczo Wyborcze Koła Łuków Miasta.Na naszym zebraniu gościliśmy Stanisława Tanikowskiego z Zarząd Okręgu w Lublinie, Burmistrza Miasta Łuków Dariusza Szustka, Ryszarda Tomaszewskiego Prezes koła Kolejarz oraz Mirosława Dudzinskiego Łukowskiego Przedsiębiorce Po wyborze przewodniczącego,sekretarza oraz komisji uchwał i wniosków,wyborczej, i mandatowej wszyscy zgromadzeni zapoznali się z protokółem z walnego z 2015 roku wysłuchali sprawozdań z działalność Zarządu koła,Komisji ...... więcej

WALNE ZEBRANIE SPRAWOZDAWCZO WYBORCZE 27-11-2016r.

Aktualności | 2016-11-29 | Publikujący: Koło PZW Lublin Barrakuda

W dniu 27-11-2016 roku, w siedzibie naszego koła odbyło się Walne Zebranie Sprawozdawczo Wyborcze.Delegatem z ramienia Okręgu po raz kolejny był nasz kolega Włodzimierz Żurkowski.Przybyłych przywitał ustępujący prezes,kol.Marek Dyrka,który został równierz przewodniczącym zebrania.Sekretarzem został kol.Roman Borowski-obaj wybrani jednogłośnie.Następnym punktem było wręczenie odznaczeń związkowych.W tym roku szczęśliwym posiadaczem złotej odznaki z wieńcami stał się Marek Dyrka,a złotej Andrzej Boguszewski. Gratulujemy!Po uhonorowaniu przeszliśmy ...... więcej

Pierwsza zasiadka na j. Rogóźno Tomka Kowalskiego - lipiec 2016

Jezioro Rogóźno to jezioro na którym jako dziecko łowiłem dorodne okonie z pomostu i płotki na spławik. Nigdy bym nie przypuszczał, że będzie to miejsce gdzie złowię pierwszą rybę przekraczającą 20 kg i ustanowię tym samym swój nowy wagowy rekord. Przeglądając strony internetowe i szukając jakiegoś fajnego miejsca na letnią, karpiową wyprawę, przypomniałem sobie właśnie o Rogóźnie. Zdjęcia na stronie www.j.rogozno.pzw.org.pl mówiły same za siebie. Już wiedziałem gdzie udam się na lipcową zasiadkę. Tu specjalne podziękowania ...... więcej

Jesienne porządki - podsumowanie

Aktualności | 2016-11-26 | Publikujący: Koło PZW Uścimów

Dnia 19.11.2016r spotkaliśmy się na sprzątaniu kontrolnym jezior Białego Uścimowskiego i Maśluchowskiego. W tym dniu wymieniliśmy pełne worki ze śmieciami na nowe oraz sprzątaliśmy śmieci zalegające na brzegach jezior. W sprząteniu wzięło udział 14 chętnych, którym serdecznie dziękujemy. Zarząd koła nr 66 w Uścimowie. ... więcej

Końcowe wyniki

Aktualności | 2016-11-24 | Publikujący: Koło PZW Świdnik WSK

W złączniku podajemy końcowe, aktualnewyniki Spławikowej Ligi Kół Okręgu Lublin.... więcej

22 listopad- zebranie sprawozdawczo-wyborcze

Aktualności | 2016-11-23 | Publikujący: Koło PZW Annopol

W niedzielę 22 listopada 2016 roku w Annopolu odbyło się sprawozdawczo-wyborcze zebranie Koła PZW nr 8 Annopol, podczas, którego wybrano nowego Prezesa Koła, Członków Zarządu Koła, Członków Komisji Rewizyjnej oraz Delegata na zjazd okręgu. Nowym Prezesem Koła Nr 8 Annopol został Grzegorz Kamola, który wygrał większością głosów z Tadeuszem Bieńkiem Prezesem starającym się o reelekcję – Gratulacje!!! Na członków zarządu przez głosowanie zostali wybrani : Krzysztof Stróżak, Jacek Węska, Krzysztof Borkowski, Marcin ...... więcej

Twardziele

Aktualności | 2016-11-20 | Publikujący: Koło PZW Świdnik WSK

Zarząd Koła PZW Świdnik WSK, zorganizował w dniu 20 listopada jeszcze jedne zawody wędkarskie o "Puchar Twardziela". Zawody odbyły się na Zalewie Zemborzyckim przy niespodziewanie sprzyjających warunkach. Puchar Twardziela zdobył kol. Marek Winiarskiuzyskując 2420 pkt. na drugim miejscu uplasował się kol. Zbigniew Tokarski 2190 pkt. a na trzecim kol. Sławomir Juć 1950 pkt. GRATULUJEMY. Wyniki w załączniku... więcej

Tomasz Kowalik zwycięzcą Pucharu Jesieni 2016

Aktualności | 2016-11-20 | Publikujący: Koło PZW Lublin Miasto

6 listopada zakończyliśmy sezon 2016 rozgrywając nad Jeziorem Krzczeń ostatnie z zaplanowanych na ten rok zawodów. Szesnastu zawodników walczyło o Puchar Jesieni w dyscyplinie spinningowej, ze środków pływających. Pochmurno, mała fala, przez większą część zawodów siąpił deszcz - takie warunki odpowiadały jedynie szczupakom i to właśnie zawodnicy, którzy nastawili się na nie punktowali w zawodach. I – Tomasz Kowalik II – Mariusz Kasperczuk III – Łukasz Granat IV – Zbigniew Mazur Najlepsi otrzymali pamiątkowe ...... więcej

SPINNINGOWE ZAKOŃCZENIE SEZONU 2016.

Aktualności | 2016-11-13 | Publikujący: Koło PZW Start w Dęblinie

W DNIU 23 PAŻDZIERNIKA ZAWODAMI SPINNINGOWYMI CZŁONKOWIE KOŁA START ZAKOŃCZYLI SEZON WĘDKARSKI 2016 .BYŁY TO ZARAZEM OSTATNIE JUŻ ZAWODY PRZEWIDZIANE W TERMINARZU IMPREZ SPORTOWYCH NA TEN ROK.MIEJSCEM RYWALIZACJI BYŁA RZEKA WISŁA W M.BOROWA W KTÓREJ WZIEŁO UDZIAŁ OŚMIU ZAWODNIKÓW. PODNIESIONY STAN WODY WISŁY SPOWODOWAŁ ,ŻE SPRAWDZONE WCZEŚNIEJSZE MIEJSCÓWKI BYŁY NIEZBYT DOSTĘPNE DLA ZAWODNIKÓW CO ZMUSIŁO DO BARDZIEJ AKTYWNIEJSZEGO POSZUKIWANIA DRAPIEŻNIKA. JAK SIĘ OKAZAŁO RYBY BYŁY PRAKTYCZNIE POD ‘ samymi nogami’ ,CO UDOWODNIŁ ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Kalendarz imprez

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

W dniu 14 grudnia 2009 roku naszą stronę na portalu odwiedziło 120 tys, wędkarzy internautów, co daje nam średnio 30 tys. na rok. Jak oceniasz dotychczasową wizualizację tej strony
Strona ciekawa, obrazująca życie kół w całym Okręgu
Strona powinna dotyczyć tylko działalności Zarządu Okręgu
Wszystko mi jedno, aby ryby brały