Aktualności zobacz archiwum

W sobotę pożegnamy Janusza Janickiego

Aktualności | 2017-09-26 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Każdy, kto odchodząc, zostawi jakiś ślad na ziemi Zostaje z nami na wieki. Pełni bólu i żałoby zawiadamiamy, że pogrzeb naszego Kolegi Janusza Janickiego odbędzie sie w najblizsza sobotę 30 września 2017 roku o godzinie 11.00 w Kościele Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Puchaczowie, skąd nastąpi odprowadzenie Jego szczatków na cmentarz w Puchaczowie. W imieniu całej społeczności rogóźniańskiej rodzinie zmarłego Janusza składamy serdeczne wyrazy współczucia. ... więcej

Spławikowy Puchar Prezesa za nami.

24 września na wodach zbiornika Krzczeń , koło nasze zorganizowało kolejne zawody wędkarskie wchodzące do spławikowego GPX. W zasadzie te zawody kończyły tą klasyfikację, gdyż do końca sezonu pozostały już tylko zawody spinningowe. W zawodach wystartowało 19 zawodników, w tym jeden junior. Tym razem aura bardzo nie przeszkadzała zawodnikom, bo deszcz zaczął padać dopiero w samej końcówce zawodów. Jednak o tej porze biała roku ryba jest już kapryśna i nie zawsze na zawołanie żeruje. Najważniejsze, że zerowych zawodników nie było. ...... więcej

Deszczowy Puchar Prezesa ZO PZW w Lublinie

Aktualności | 2017-09-21 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

W dniu 17 września rozegrano ostatnią turę Grand Prix Okręgu w wędkarstwie spławikowym , bardzo dobra pogoda (na drapieżnika ) niekoniecznie okazała się dobra na białoryby. Niewiele rybek udało się skusić na przygotowane przynęty. Taktyką większości zawodników było znęcenie leszczy i wóz albo przewóz. Albo wejdą albo nie. Lecz rybki to przyroda i nie chciały brać. Pojedyncze leszczyki, a w zasadzie dosłownie trzy osoby zaliczyły połów tego gatunku. Parę okoni i trzy jazgarze. Brak jakiegokolwiek ruchu wody i siąpiący przez cały czas ...... więcej

Zarybienie wód lubelskich palczakiem pstrąga potokowego

W dniach 13,15,19 września zgodnie z założeniami operatu rybackiego dokonaliśmy zarybień części wód ,,Krainy Pstrąga i Lipienia" pierwszą rzeką była Krężniczanka, potem przyszła kolej na Urzędówkę , Wyżnicę i Chodelkę , wczoraj odbyło się zarybienie rzeki Bystrzycy wraz z dopływem Kosarzewką . Pstrążki pochodzą z znanej z dobrego materiału hodowli w Foluszu. W idealnej kondycji trafiły do rzeki. Serdeczne podziękowania za sprawną pomoc i pracę pracowników jak i wolontariuszy .Zapraszamy oczywiście chętnych na zarybienie 26 września około ...... więcej

IX Janowskie Dni Karpiowe

Aktualności | 2017-09-19 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

W dniach 6-10 września 2017 roku, na Zalewie w Janowie Lubelskim odbyły się już IX Janowskie Dni Karpiowe pod patronatem Burmistrza miasta. W zawodach wzięło udział 14 dwuosobowych drużyn. W środę po przywitaniu przez organizatorów zawodników biorących udział w zawodach, nadszedł czas przeczytania regulaminu oraz jak to zawsze bywa emocjonującego losowania, ponieważ każda drużyna chciała patrząc na panującą pogodę wylosować stanowisko numer 1. Występując w tych zawodach razem z Olą, postanowiliśmy że to Ona podejdzie do losowania i wyciągnie ten ...... więcej

Sensacja goni sensację

Na początku sierpnia otrzymaliśmy informację od wędkarza z Krakowa, który przez ponad dwa tygodnie biwakował nad naszym jeziorem o sensacyjnym przyłowie. Łowiąc okazy karpia wyłowił okazałego suma. Szacował jego wagę na 60 kg. Dokładnej wagi nie było, gdyż w jego dyspozycji była waga do 45 kg. Wyjeżdżając obiecał przesłać krótką relację i kilka fotek z udanego urlopu. Wtedy sum trafił z powrotem do wody. Nawet żałowaliśmy, że nie został zabrany, gdyż szkoda pogłowia naszych ryb, zwłaszcza tych dla nas najcenniejszych. Nie minęło kilka dni gdy ...... więcej

Rzeźba i Mucha

Aktualności | 2017-09-11 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

Podczas Muchowych Mistrzostw Świata na Słowacji http://wffc2017.com/sk/program-sampionatu/ miałem przyjemność zaprezentować wystawę rzeźb i fotografii pod tytułem"Healthy River". Siedzibą mistrzostw i miejscem prezentacji prac był Hotel Permon w miejscowości Podbańskie położonej w wysokich Tatrach. Same Mistrzostwa odbywały się na pięknych i rybnych rzekach Orava, Vah, Bela, Poprad oraz na zbiorniku Dedinki. Mistrzostwa były znakomicie zorganizowane, do tego piękne dzikie tereny okalające rzeki,możliwość spotkania niedźwiedzi oko w oko (podczas zawodów jeden z ...... więcej

II Puchar Starosty w strugach deszczu

Aktualności | 2017-09-05 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Niedziela już od samego świtu witała nas deszczem. Początkowo drobna mżawka, która nie dawała komfortu łowienia. Później niebo zaniosło się porządnie i zaczęło ostro padać. W tych warunkach przyszło wędkarzom Powiatu Łęczyńskiego rywalizować w II Pucharze Starosty Łęczyńskiego. Do zawodów stanęło 22 zawodników z czterech kół. Zawody rozegrano w jednej turze z podziałem na dwa sektory, gdyż łowisko na Dratowie po gruntownym remoncie nadbrzeża nie jest jeszcze łowiskiem równym. Są odcinki, na których ryba jeszcze ...... więcej

Kiedyś musi nastąpić ten dzień

Dziesięć nocek spędzonych na platformie i nic. Już zastanawiał się jaki robi błąd, bo od czasu gdy jego pasją stało się karpiowanie takiej serii nie miał. Na szczęście ta seria się skończyła. Z piątku na sobotę, gdy do zawodów szykowali się okręgowi spinningiści Marian doholował do Ośrodka swój pierwszy tegoroczny okaz. Karp 14,6. Jeszcze więcej radości przyniósł dzień następny. A w zasadzie następna noc. Z jednej strony bardzo brzydka, z padającym deszczem i chłodem. A z drugiej strony bardzo piękna, z non stop grającymi kołowrotkami. ...... więcej

A na imię jemu Giger

Tegoroczny sezon wyjątkowo nie obfitował na łowisku dużymi okazami. Wychodziły amury 25 kilogramowe. Wychodziły karpie od 10 do 18,5 kg. Żadnej dwudziestki. O Zenku w zasadzie zapomnieliśmy. Kubuś i Stefan co roku wychodził po kilka razy. W tym roku wcale. Być może i te ryby trafiły na komercyjne łowiska. Mamy informacje o nielegalnych transakcjach, o nieetycznym zachowaniu wędkarzy. Dokąd nie złapiemy za rękę, nic nie możemy zrobić. Dlatego mamy apel do wędkarzy, których pasją jest karpiarstwo. Chrońmy nasze duże ryby, bo jeszcze trochę i wy będziecie ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Komentowane wiadomości

Kalendarz imprez

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

Jesteś wedkarzem z Okręgu lubelskiego, masz możliwość wędkowania w innym Okręgu. Wybierasz