Aktualności zobacz archiwum

Również tam byliśmy.

Aktualności | 2009-10-20 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

W dniach 15 - 17 października w Centralnym Ośrodku Sportowym w Spale odbył się XXIX Krajowy Zjazd Delegatów Polskiego Związku Wędkarskiego. Wśród czterech delegatów z Okręgu Lubelskiego był tam również Prezes naszego Koła Kol. Marek Harasim. Zjazd podsumowywał i rozliczył kadencję 2005 - 2008 oraz nakreślał zadania na nową kadencję. Tegoroczny zjazd był bardzo merytoryczny ale i obfitował w niespodziewane rozstrzygnięcia. Dla delegatów z Lublina był bardzo pracowity ale zakończył się dużym sukcesem. Prezes Okręgu Zbigniew Sadowski ...... więcej

Grand Prix Koła rozstrzygnięte.

Aktualności | 2009-10-15 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Zawody spinningowe o Puchar Prezesa Koła kończyły sezon wędkarski 2009, ale i kończyły rywalizację w Gran Prix naszego Koła. Na podsumowanie tej klasyfikacji przyjdzie czas podczas Walnego Zgromadzenia Koła, ale wyniki już dzisiaj chciałbym opublikować. W kategorii seniorów po raz kolejny na pierwszych trzech stopniach podium te same osoby. Zamieniają się tylko miejscami. Pierwszy Marian Grzywacz, drugi Jan Sadowski i trzeci Leszek Watrak. Ta trójka zdominowała tegoroczną punktację. Ciekawa rywalizacja toczyła się również wśród ...... więcej

To jest już koniec ...........

Aktualności | 2009-10-14 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

Tegoroczny sezon wędkarski taj jak co roku zakończyliśmy zawodami spinningowymi o Puchar Prezesa Koła. Zawody te tym razem traktujemy jako odbyte, albowiem ani pogoda ani ryba nie dopisała. Sklasyfikowanych tylko dwóch zawodników. Po nocnej ulewie dżdżysto i chłodno, jeden szczupaczek i jeden okonik. Chyba ryba przewidywała nagłe załamanie pogody, gdyż w niecałe dwa dni po tym wydarzeniu nieoczekiwanie przyszła zima. Więc możemy powiedzieć, że zimą zaczęliśmy i zimą kończymy. Przy wspólnym stole, po gorących flakach i pieczonym kurczaku popijając ...... więcej

Ostatnie zawody

Aktualności | 2009-10-14 | Publikujący: Koło PZW Uściwierz

W niedzielę 11 paźdiernika o godz.7.00 w stanicy Koła w Grabniaku stawiło się 14 wędkarzy,którzy przy pięknej wędkarskiej pogodzie rozegrali zawody na zakończenie sezonu wędkarskiego 2009. Szczupaki nawet z apetytem zagryzały nasze obrotówki, gumki i wahadłówki.Świadczy o tym rekord złowionej ryby w 2009r.Po holu z przygodami (złamany podbierak) w łódce kol. Rysia Wawszczaka wylądował szczupak o wadze 7.10kg i długości 98cm.Łowcy gratulujemy sukcesu, wszystkim wedkarzom biorącym udział w naszych zawodach serdecznie dziękujemy. Do zobaczenia w ...... więcej

Z życia Koła

W dniu 09.10.2009r. odbyło się posiedzenie Zarządu Koła. W pierwszej części Zarząd omawiał sprawy gospodarcze, sportowe i organizacyjne.W drugiej części posiedzenia odbyło się spotkanie z członkami Zarządu Okręgu Lublin, którzy gościli w okolicach naszych jezior.Wspólnie omówiono gospodarkę prowadzoną nad jeziorami, między innymi budowę kładek i pomostów, nad jeziorem Dratów, oraz remont dojściówki pomostu głównego (tzw. ''okręgowego'') na jeziorze ''Uściwierz''. W międzyczasie członkowie Koła pomogli w zarybieniu ...... więcej

Wędkarski czwartek - rzeka wiedzy dla młodzieży

Aktualności | 2009-10-14 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

Komisja Młodzieżowa zawiadamia, że zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i komunikatem nr 4/2009 Zarządu Okręgu w dniu 15 października 2009 odbędzie się spotkanie z młodzieżą o godz. 18.00 w biurze ZO przy ul. Nałkowskich 105. Wszystkich młodych adeptów wędkarstwa serdecznie zapraszamy.... więcej

Lublin - muchą stoi. Ciekawe wieści ze Słupska

Jesienny Lipień Łupawy i kolejny sukces naszych wędkarzy. Grzesiek Gołofit indywidualnie trzecie miejsce, Rysiek Bąk czwarte , Piotrek Zieleniak dwudzieste drugie, Sławek Skałuba pięćdziesiąty czwarty. Drużynowo nasza ekipa tym razem na piątym miejscu, ale w Grand Prix po tych zawodach awansowała na miejsce drugie. Sceneria tych zawodów jest nie do opisania. Wspaniała pomorska przyroda, rybne rzeki ,niezwykła gościnność - to trzeba przeżyć. Rzeka Łupawa z "patronackim" odcinkiem klubu „Trzy Rzeki" należy do najlepszych lipieniowych łowisk w ...... więcej

GP Polski Jesienny Lipień Sanu ( relacja Piotr Zieleniak )

Aktualności | 2009-10-10 | Publikujący: Koło PZW "Bystrzyca Lublin"

Tegoroczne zawody zaliczane do GP Polski Jesienny Lipień Sanu wygrała drużyna reprezentująca Lublin w składzie Sławek Skałuba, Ryszard Bąk i Piotr Zieleniak. Startowało 178 wędkarzy, trzy tury i tylko sucha mucha. Indywidualnie pierwsze miejsce wywalczył Piotr Zieleniak. Pierwsze miejsce drużynowo w tych zawodach mamy już po raz drugi, ale zwycięstwo indywidualne jest pierwszym osiągnięciem w historii startów lubelskich muszkarzy. Ale oddajmy głos bohaterowi tych zawodów - Piotrkowi Zieleniakowi. Oto krótka relacja ze startu. Dla mnie zawody bardzo udane ...... więcej

Wspólnie z Milejowem kończyliśmy sezon wędkarski 2009.

Aktualności | 2009-10-04 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

W najbliższą niedzielę na jeziorze Rogóżno odbędą się zawody o Spinningowy Puchar Prezesa Koła i te zawody będą wieńczyły nasz sezon wędkarski, ale koniec sezonu już zaczęliśmy świętować tym razem wspólnie z kołem PZW Milejów. W tym sezonie często spotykaliśmy się z kolegami na wspólnym wędkowaniu, wspólna organizacja wielu imprez sportowych więc i wspólne zakończenie sezonu. Samą oprawą uroczystości zajęli się koledzy z Milejowa. Oni byli organizatorami zawodów wędkarskich na rzece Wieprz i oni również ...... więcej

Rzutowy Puchar Prezesa Zarządu Okręgu w Lublinie

Aktualności | 2009-10-02 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

W minioną niedziele 27.09.2009 r. odbyły się I Rzutowe Zawody o Puchar Prezesa Zarządu Okręgu. Przy pieknej, słonecznej pogodzie do rywalizacji staneło kilkanaście zawodniczek i zawodników. Miejscem zawodów było boisko sportowe ze sztuczną nawierzchnią przy szkole podstawowej nr. 46 w Lublinie. Organizatorzy zawodów, Koło PZW Lin- Czubyi ZO PZW w Lublinie stanęli na wysokości zadania przygotowując wzorcowo arenę wędkarskich zmagań . Wspaniała atmosfera panowała od samego początku do końca zawodów a sportowa rywalizacja wyłoniła ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Komentowane wiadomości

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

Jesteś wedkarzem z Okręgu lubelskiego, masz możliwość wędkowania w innym Okręgu. Wybierasz