Aktualności zobacz archiwum

JESIENNE SZCZUPACZKI !!!!!

W dniach 28-29.10.2010 roku pracownicy Okregu PZW w Lublinie przy współudziale- inspektora RZGW oraz naszego - Wiceprezesa Zarządu d/s zagospodarowania wód przeprowadzili zarybienie jesiennym szczupakiem. Rybki wpuszczaliśmy do jez.Dratów,jez.Bikcze,jez.Piaseczno oraz do naszego łowiska licencyjnego jez.Rogóżno. W sumie do wody powędrowało około- 400kg. drapieżnika. Spora część wpuszczonych ryb w przyszłym roku powinna przekroczyć już wymiar ochronny- 50cm* więc zapraszamy wszystkich kolegów do wędkowania i pamiętajmy o wpisywaniu do ...... więcej

Gdzie są te ryby?

Aktualności | 2010-10-28 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

Jesień to okres intensywnych zarybień. To również czas refleksji nad naszymi działaniami w PZW - zwłaszcza w gospodarce. Na wielu zebraniach spotkałem się z zarzutami, że za mało zarybiamy, zwłaszcza drapieżnika. Innym razem, że zabijanie dużych ryb, zwłaszcza drapieżników powinno być karane, bo nie ma większej satysfakcji jak wyciągnięcie takiego dużego drapieżcy, i że to już w zupełności powinno wędkarzowi wystarczyć . W dniu wczorajszym dostałem zdjęcie przesłane do Zarządu Okręgu od znanego lubelskiego ichtiologa, miłośnika ryb drapieżnych ...... więcej

Cudze chwalicie swego nie znacie

Aby zapolować na wielkiego suma niektórzy z nas wyjeżdżają do Hiszpanii. Gdy chcemy polować na dużego drapieżnika wybieramy się na północ do jednego z krajów skandynawskich. Tymczasem pod samym nosem mamy już łowisko, które nadal jest przez nas niedoceniane. Jest nim Zalew Zemborzycki. Udowodnił to w przeciągu kilkunastu dni jeden z naszych kolegów z koła Lublin Miasto - Bogumił Kot. 6 października łowiąc na Zalewie wyholował suma 175 cm o wadze 37 kg a 23 października jego trofeum stał się sandacz o wadze 8 kg. Bardzo ...... więcej

Czekamy już na zimę

23 października spotkaliśmy się w Ośrodku Sportów Wędkarskich w Rogóżnie aby przygotować go do „zimowego snu". Sezon wędkarski minął. Łodzie wymagają generalnego remontu, ale zanim będą naprawiane muszą dokładnie wyschnąć. Dlatego należało ułożyć je na regale, aby woda swobodnie ściekła a wiatr je wysuszył. Utwardziliśmy teren pod regałem, aby ten przewiew był bardziej swobodny, wykorzystując do tego stary piach z dziecięcej piaskownicy i resztki zmagazynowanego cementu. Na wiosnę piaskownicę uzupełnimy nowym piachem a cement i tak by nie ...... więcej

Puchar Prezesa ZO PZW w Lublinie został w Puławach.

Aktualności | 2010-10-25 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

W dniu 24.10.2010 roku został rozegrany spinningowy Puchar Prezesa ZO PZW w Lublinie. Miejscem zawodów była rzeka Wisła nowy most w Puławach. Do zawodów przystąpiło 36 zawodników, pogoda dopisała choć łowiący pewnie woleli by na niebie było więcej chmurek. Po 6 godzinach zmagań przedzierania się i wędkowania w trudno dostępnej Wiśle i jej przybrzeżnych klatkach, startującym zawodnikom udało się złowić 5 wymiarowych szczupaków dwa klenie i kilkadziesiąt okoni . 1 . Dobrosielski Andrzej - Puławy Miasto - 5380 p 2. Gajewski Bartosz - Puławy ...... więcej

ZAKOŃCZENIE SEZONU 2010

Aktualności | 2010-10-25 | Publikujący: Koło PZW Lublin Barrakuda

W dniu 23-10-2010 zebraliśmy się aby uroczyście zakończyć sezon wędkarski 2010. Jak zwykle przybyli nasi sponsorzy,znajomi,przyjaciele i wielu sympatyków wędkarstwa. Po raz kolejny ugościła nas restauracja ,,FREGATA" nad Zalewem Zemborzyckim,której to szfostwu i załodze serdecznie dziękujemy. Zanim usiedliśmy do stołu ,przeprowadziliśmy akcję sprzątania BYSTRZYCY na odcinku od mostu przy ul.Janowskiej do tamy przed zalewem. Zaskoczyło nas że w tym roku śmieci oraz innego rodzaju odpadów było znacznie mniej niż w latach poprzednich. Prosimy więc po raz ...... więcej

Koniec promocji dla nowo wstępujących.

Aktualności | 2010-10-24 | Publikujący: Koło PZW Lublin CRH Żagiel

Członkowie Zarządu Koła z dobrowolnych składek i zasobów własnych ufundowali 6 zestawów upominkowych. W skład zestawów wchodzą m.in: spławiki, haczyki na przyponach, żyłki, śruciny do wyważania zestawów spławikowych oraz świetliki. W wyniku losowania - przy udziale młodszej wnuczki Prezesa - poszczególne zestawy upominków otrzymują: Zestaw nr 1 - Woźniak Łukasz Zestaw nr 2 - Makowiecki Hubert Zestaw nr 3 - Wolanin Martyna Zestaw nr 4 - Konop Jakub Zestaw nr 5 - Woźniak Bartłomiej Zestaw nr 6 - Lipiński Michał Poniżej fotki ...... więcej

Piękny wynik na zawodach z okazji „Zakończenia Sezonu”

Aktualności | 2010-10-22 | Publikujący: Koło PZW Start w Dęblinie

Piękny wynik na zawodach z okazji „Zakończenia Sezonu" organizowanych 17 października 2010 roku, osiągnął nasz kol. Krzysztof MARCZAK (9550 punktów). Zawody odbyły się na rzece Wiśle poniżej MDK-u, w trzech kategoriach wiekowych tj. seniorzy, juniorzy i kadeci. Od początku zawody były „teatrem" jednego wędkarza tj. kolegi Krzysztofa Marczaka, który łowił ryby jedną po drugiej. Podczas ważenia złowionych ryb waga pokazała (gratulacje!!) prawie 10 kg. natomiast wyniki kolejnych zawodników nie przekroczyły 300 pkt. „To nie lada wyczyn dla ...... więcej

Wpuściliśmy sieję

W dniu dzisiejszym dokonaliśmy zarybienia naszego jeziora narybkiem jesiennym siei. Sieja przybyła do nas w czterech workach wypełnionych tlenem aż spod Suwałk. Narybek przetrwał trudy dalekiej podróży w bardzo dobrej kondycji. Dzisiejsze zarybienie było efektem realizacji zapisów operatu rybackiego i do jeziora po odpowiedniej aklimatyzacji trafiło 500 szt. tego gatunku. Dzisiejsza aura sprawiła, że i ta aklimatyzacja była krótsza, gdyż temperatura powietrza wynosiła 5 stopni a wody niewiele przekraczała 10 stopni. Więcej zdjęć w naszej ...... więcej

Zakończenie Letniego Sezonu Wędkarskiego 2010

Aktualności | 2010-10-18 | Publikujący: Koło PZW Kraśnik FŁT

W minioną niedziele 17 października Koło PZW Nr 12 przy FŁT Kraśnik S.A zakończyło Letni Sezon Wędkarski. Liczna grupa naszych wędkarzy przebywała gościnie w Okręgu Zamojskim w miejscowości Nielisz. Na rzece Wieprz odbył się Konkurs na największą rybę oraz o Puchar Prezesa Koła. Okazałe leszcze, okonie oraz ryby drapieżne były najczęściej łowione przez naszych wędkarzy. A oto klasyfikacja zawodników : w kategorii senior 1 miejsce Piotr Stefanek 2 miejsce Andrzej Bryndza 3 miejsce Jerzy Morszczyzna w kategorii junior 1 miejsce Adam Jamróz 2 miejsce ...... więcej