Aktualności zobacz archiwum

Rekord frekwencji w zawodach kołowych

Aktualności | 2011-05-05 | Publikujący: Koło PZW OSW Rogóżno

W dniu 1 maja na wodach Jeziora Rogóżno zorganizowano Spinningowe Mistrzostwa Koła. W zawodach wystartowało aż 48 zawodników w tym sześcioro juniorów. W 18 letniej historii koła nigdy nie zanotowano tak dużej frekwencji w jednych zawodach. Cieszy nas to niezmiernie ale zastanawiamy się czy jest to tylko efekt metody połowu, czy też wzrost zainteresowania wędkarstwem sportowym. Już niedługo się o tym przekonamy, gdyż za niecałe dwa tygodnie Spławikowe Mistrzostwa Koła. Z czterdziestu ośmiu zawodników, którzy wystartowali w zawodach, 12 ...... więcej

Nasze brudy z Dratowa

Wędkując nad naszymi wodami, zostawiamy po sobie takie ilości śmieci, że trudno aż w to uwierzyć. W 2009 roku koło nasze podjęło się sprzątania i utrzymania porządku na zbiorniku Dratów lecz efektów tego sprzątania nie rejestrowaliśmy. W 2010 roku już tego błędu nie popełniliśmy i każda grupa sprzątająca rejestrowała ilość zebranych śmieci zarówno w recepcji OSW Rogóżno jak i na naszej stronie internetowej. W 2010 roku wywieźliśmy z Dratowa ponad 20 m3 śmieci. Biorąc pod uwagę, że wywóz każdego worka niesortowanych śmieci w ...... więcej

Przygotowaliśmy łowisko do sezonu.

W dniu 30 kwietnia Zarząd koła zorganizował czyn społeczny w celu przygotowania naszego łowiska licencyjnego do nowego sezonu wędkarskiego. Na apel Zarządu zareagowało tym razem 21 wędkarzy. Zakres robót był duży, zwłaszcza, że również tego dnia postanowiliśmy posprzątać nadbrzeże Zbiornika Dratów. Ustawić kosze na śmieci, wywieźć to co pozostało na brzegu po sezonie zimowym. Takiej samej kosmetyki wymagało jezioro Rogóżno. Dwa zespoły ze środków pływających wyzbierały wszystko to, czego nie dała sama natura. A było tego około ...... więcej

Marek Olender Spinningowym Mistrzem Koła 64 Bogdanka

Aktualności | 2011-05-01 | Publikujący: Koło PZW Bogdanka

Weekend majowy dla wielu pasjonatów wędkarstwa oznacza rozpoczęcie sezonu spinningowego, które w tym roku przypadło na mistrzostwa naszego koła właśnie w tej dyscyplinie. Na zbiórkę, nad rzekę Wieprz przybyło 11 członków koła głodnych sportowej rywalizacji. Po krótkiej odprawie ruszyliśmy w poszukiwaniu medalowych ryb. Większość osób chodziła za szczupakiem. Jedynie kol. Rafał Pachocki obławiał rzekę malutkimi woblerami nastawiając się na klenia i jazia. Jak się później okazało zerwany przez niego kleń zapewniłby mu ...... więcej

9 miejsce w zawodach im. Jerzego Kursy

Aktualności | 2011-04-30 | Publikujący: Koło PZW Bogdanka

Tradycyjnie jak co roku jesteśmy gośćmi na zawodach spławikowych o puchar im. Jerzego Kursy. Była to już XIX edycja. Impreza została zorganizowana na Stawie Przybysławskim.W zawodach wystartowało 18 ekip, z czego nasza w składzie: Andrzej Ślusarski, Kamil Kołodyński oraz kapitan sportowy Rafał Pachocki uplasowała się w połowie stawki, zajmując 9 miejsce. Znany z wysokich wyników i ogromnej ilości łowionego drobnego karpika - staw tym razem zawiódł i tylko nielicznym udało się złowić ponad 4 kg ryb. Miejmy nadzieje, że w następnym sezonie ryba będzie ...... więcej

Puchar Haczyka

Aktualności | 2011-04-28 | Publikujący: Koło PZW Lublin Haczyk

W dniu 8 maja zostaną rozegrane zawody "Puchar Haczyka", gdzie główną nagrodą będzie puchar Prezesa Koła PZW Lublin Haczyk oraz kosz Sensas Panier Match 280! Jest to już 7 edycja takich zawodów, kontynuacja wcześniejszych zawodów juwenaliowych Politechniki. Zawody mają charakter towarzyski i każdy może w nich wziąć udział Kilka szczegółów odnośnie zawodów: - Zbiórka o godzinie 7.30 w zatoce Dąbrowa - po losowaniu idziemy na swoje stanowiska, jak każdy dotrze będzie od tej chwili 2godz na przygotowanie - 10 min nęcenie ...... więcej

Mistrz zdetronizowany, czyli wyniki Spławikowych Mistrzostw Koła

Aktualności | 2011-04-27 | Publikujący: Koło PZW Szuwarek Lublin

Zawodniczy początek sezonu mam już za sobą. Mistrzostwa spławikowe naszego koła rozegraliśmy nad ZZ 10 kwietnia. Pogoda nas nie rozpieszczała, przyszło nam łowić przy bardzo dużym wietrze i z częstymi opadami deszczu, śniegu i gradu. Stałe już postanowienie "bić mistrza" w tym roku doczekało się spełnienia, Przemek , nasz wieloletni mistrz koła tym razem na najniższym stopniu podium! kat. Seniorów: 1. Paweł Sobczak 2. Rafał Głaz 3. Piotr Rzepecki Przemek Grela kat. Juniorzy: Kacper Majdan kat. Kobiety Monika Stachniak ... więcej

Rzutowe Mistrzostwa Koła Juniorów i Seniorów 2011

Aktualności | 2011-04-25 | Publikujący: Koło PZW LIN - Czuby Lublin

Zawody zorganizowaliśmy 16.04.2011 przy Zespole Szkół nr.10 ul.Biedronki 13 w trzech kategoriach: -kobiety -kadeci -seniorzy oraz w pięciu konkurencjach -mucha cel -mucha odległość -spinning cel (skish) -tarcza arnberga -spinning odległość. Poniżej wyniki zawodów oraz punktacja. Kobiety 1. Natalia Makaruk 152, 75 2. Klaudia Korszla 120, 50 3. Paulina Knap 90, 70 Kadeci 1. Mateusz Tanikowski 115, 40 2. Karol Guziak 110, 00 3. Piotr Knap 88, 35 Seniorzy 1. Ryszard Krokora 304, 40 2 .Rafał Arent 281, 70 3. Stanisław Tanikowski 227, 60 4. Andrzej Frankowski 175, 65 5. ...... więcej

Życzenia Wielkanocne

Aktualności | 2011-04-23 | Publikujący: Koło PZW Uściwierz

Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości. Radosnego wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół oraz Wesołego Alleluja. ŻYCZY ZARZĄD KOŁA PZW-UŚCIWIERZ... więcej

Pogodnych Świąt Wielkanocnych

Aktualności | 2011-04-22 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych przesyłamy Wam i Waszym rodzinom najlepsze życzenia: Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja.Zarząd Okręgu i pracownicy Biura ZO PZW w Lublinie... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

W dniu 14 grudnia 2009 roku naszą stronę na portalu odwiedziło 120 tys, wędkarzy internautów, co daje nam średnio 30 tys. na rok. Jak oceniasz dotychczasową wizualizację tej strony
Strona ciekawa, obrazująca życie kół w całym Okręgu
Strona powinna dotyczyć tylko działalności Zarządu Okręgu
Wszystko mi jedno, aby ryby brały