Aktualności zobacz archiwum

Andrzej Krzyszycha - Spławikowy Mistrz Koła

Aktualności | 2012-06-10 | Publikujący: Koło PZW Świdnik WSK

W dniu 09.06.2012r. na Zalewie Zemborzyckim rozegrane zostały Spławikowe Mistrzostwa Koła. Do rywalizacji przystąpiło 19 zawodników, którzy w dwu turach walczyli o miano najlepszego spławikowca. Pogoda dopisała i rybki też brały całkiem dobrze, choć nie były to okazy. Zalew ostatnie lata słynie z tego, że jest to najrówniejsze łowisko w okręgu lubelskim i dziwi tylko fakt, że chcąc łowić na nim trzeba zapłacić, aż siedem złotych za miejsce parkingowe (czytaj -podniesienie łańcucha w lesie). Wracając do faktów, najlepszym zawodnikiem i ...... więcej

Rzeka uczy pokory …

Aktualności | 2012-06-10 | Publikujący: Koło PZW Bogdanka

Towarzyskie Zawody Spławikowe, które odbyły się 10 czerwca 2012 miały być dla wszystkich uczestników wspaniałą zabawą a okazały się wielka klapą! Poprzedzające zawody treningi pokazały, że ryb jest naprawdę dużo, oraz że najlepsze brania są do momentu wyjścia słońca zza drzew. No i coś w tym było bo w niedzielny poranek większe rybki tak właśnie brały a potem zaczęła się walka ze złowieniem maluteńkich uklejek. Warto dodać, że już dawno nie było tak niskiej wody na Wieprzu. W tych warunkach najlepiej poradzili sobie: 1.SAŁEK ...... więcej

WĘDKARSKIE ŚWIĘTO Z OKAZJI DNIA DZIECKA

Aktualności | 2012-06-05 | Publikujący: Koło PZW Bełżyce

W dniu 03.06.2012 na zbiorniku w Bełżycach po raz kolejny Zarząd Koła PZW 74 Bełżyce przy współpracy Sponsorów zorganizował Spławikowe Zawody Wędkarskie z okazji Dnia Dziecka. Do wspólnej zabawy zgłosiło się w sumie 23 młodych adeptów wędkarstwa z naszej okolicy, cieszy to nas tym bardziej, iż nasze koło liczy łącznie około 170 członków, co daje mniej więcej 15% społeczności naszego koła. Zawody rozegrano w dwóch kategoriach wiekowych. Kategoria wiekowa: od 10 do 14 lat Lp. Imię i Nazwisko Punkty Miejsce 1 Rafał ...... więcej

PIKNIK WĘDKARSKI - ZAKRZÓWEK 2012

Aktualności | 2012-06-05 | Publikujący: Koło PZW Zakrzówek

Piknik wędkarski w Zakrzówku mamy już za sobą, więc pora na kilka zdań podsumowania. Spotkaliśmy się na placu koło zalewu w sobotę 02.06.2012 o godz. 9.00. Pogoda tego dnia nie nastrajała optymistycznie gdyż wiatr wiał mocno, pomimo tego grupka wędkarzy chcących wystąpić w zawodach o puchar Wójta gminy Zakrzówek, nie była mała. Zebrała się też liczna grupka dzieci które oczekiwały na inne atrakcje, a wśród nich konkurs rzutowy. Rozpoczeliśmy od przywitania gości, i przeszliśmy do rozlosowania par w zawodach wędkarskich. Zawody ...... więcej

Spotkanie sekcji młodzieżowej - 31.05.2012r. - relacja

Aktualności | 2012-06-05 | Publikujący: Koło PZW Mełgiew

W dniu 31 maja 2012 roku na zbiorniku nr 2 Łowiska Specjalnego w Mełgwi odbyło się spotkanie sekcji młodzieżowej działającej przy naszym kole. Było to kolejne spotkanie, na którym poruszaliśmy tematykę wędkarstwa spławikowego. Na spotkaniu gościliśmy uczniów klasy IB - sześciolatków - ze Szkoły Podstawowej nr 7 im. Żołnierzy Armii Krajowej w Świdniku wraz z wychowawczynią p. Bożeną Mańka oraz rodzicami. Po powitaniu i krótkim przedstawieniu zasad bezpieczeństwa na łowisku przystąpiliśmy do pierwszej niespodzianki, jaką były mini-zawody ...... więcej

Pożegnaliśmy Andrzeja Milanowskiego

Aktualności | 2012-06-04 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

W dniu dzisiejszym, w samo południe towarzyszyliśmy w ostatniej ziemskiej drodze naszemu koledze, przyjacielowi Andrzejowi Milanowskiemu. Na cmentarzu przy ulicy Lipowej w Lublinie stawili się wszyscy, którzy po raz ostatni chcieli go pożegnać. Przybyły również delegacje z ościennych Okręgów PZW z Zamościa, Chełma, Radomia. W skupieniu, z wielkim żalem i bólem serca wspominaliśmy Andrzeja i jego dokonania w PZW. Świętej pamięci Andrzej członkiem Polskiego Związku Wędkarskiego był od 1965 roku z przynależnością do koła PZW Lublin Miasto . W ...... więcej

Dzień Dziecka

Aktualności | 2012-06-04 | Publikujący: Koło PZW Świdnik WSK

Zarząd Koła PZW Świdnik WSK z okazji Dnia Dziecka, zorganizował w dniu 03.06.2012r. na zbiorniku nr II w Mełgwi, spławikowe zawody wędkarskie dla dzieci do lat 14-tu. Impreza odbyła się pod patronatem Starostwa Powiatowego w Świdniku. Do zawodów zgłosiło się 31 dzieci a wystartowało 24.Dzieci podzielone zostały na trzy grupy wiekowe. W grupie A(2007-2004) zwyciężył kol. Kacper Jurkowski (820g) 2. kol. Wiktor Myszkowski (425g) 3. kol. Jakub Myszkowski (290g). W druiej grupie B (2003-2002) zwyciężył kol. Kacper Juć (1270g), 2. kol. Piotr Kaszlikowski (480g), 3. Jakub ...... więcej

Towarzyskie młodzieżowe zawody spławikowe z okazji "Dnia Dziecka" – Memoriał Marka Kośmidera - rozstrzygnięte

Aktualności | 2012-06-04 | Publikujący: Okręg PZW w Lublinie

W dniu 3 czerwca 2012 roku na zbiorniku w Markuszowie odbyły się Towarzyskie młodzieżowe zawody spławikowe z okazji "Dnia Dziecka'' - Memoriał Marka Kośmidera. W zawodach rozegranych w trzech kategoriach wiekowych łącznie wystartowało 56 młodych zawodników. W sektorze dzieci do lat 12 wystartowało 17 zawodników. Zwyciężył Patryk Guz z Kocka, wyprzedzając Szymona Latocha z Bork i niezrzeszonego Pawła Szumskiego. W najbardziej obsadzonym sektorze 13 - 14 lat wystartowało 28 wędkarzy. Tutaj zwyciężył Maciej Guz z Kocka wyprzedzając Kacpra Bordzoła z OSW ...... więcej

Spławikowe zawody wędkarskie o Puchar Prezesa Koła 64"Bogdanka"

Aktualności | 2012-06-03 | Publikujący: Koło PZW Bogdanka

W niedzielę 3 czerwca na stawie w Rybczewicach, odbyły się już kolejne zawody wędkarskie naszego koła w 2012 r. – PUCHAR PREZESA w wędkarstwie spławikowym. Pogoda nas nie rozpieszczała ale najważniejsze, że nie padało. W 4 godzinnych zmaganiach wzięło udział ogółem 11 członków koła. Do najczęściej łowionych ryb należały dorodne płocie, karasie, liny oraz trafił się jeden ok. 2 kg karp. W zawodach zwyciężył – kol. Mariusz SAŁEK (7810 pkt); II miejsce wywalczył – kol. Marcin KĘDZIERSKI (6065 pkt); III miejsce zajął – kol. ...... więcej

Nasze Menu

Nasze filmy

Nasze wiadomości

Ostatnio komentowane wiadomości

Kalendarz imprez

Nasi członkowie

Nasze zdjęcia

Nasza sonda

W dniu 14 grudnia 2009 roku naszą stronę na portalu odwiedziło 120 tys, wędkarzy internautów, co daje nam średnio 30 tys. na rok. Jak oceniasz dotychczasową wizualizację tej strony
Strona ciekawa, obrazująca życie kół w całym Okręgu
Strona powinna dotyczyć tylko działalności Zarządu Okręgu
Wszystko mi jedno, aby ryby brały